Blog

איכות על פני כמות – גוגל ופייסבוק כבר שם. ואתם?

יום בחיי האדם המודרני מכיל התקפה רב חושית של מסרים שיווקיים ופרסומיים. אנחנו מוצפים עד כדי התעלמות טוטאלית. ענקיות הפרסום גוגל ופייסבוק מכוונות את בעלי העסקים איך נכון לפעול. אל תהיו עסוקים מדי בשביל להקשיב.

האתר שלכם מאבד מיקום בתוצאות של גוגל? התקציב שלכם למודעות פייסבוק כבר לא מניב את התוצאות אליהם התרגלתם? שינויים הם הדבר הכי קבוע בפרסום הדיגיטלי היום. השינויים המתרחשים בשיווק והפרסום הדיגיטלי מהירים ותכופים עד כדי תסכול לבעלי העסקים. מה שעבד אתמול מצוין, היום מקרטע ומחר כבר לא יעיל. גוגל מעדכנת ומשפרת את האלגוריתמים שלה כל הזמן. האלגוריתם שלה מעלה את משקלו היחסי של התוכן האיכותי באתר האינטרנט ביחס לפרמטרים אחרים הרלוונטיים לקידום אורגני. פייסבוק מצדה מסרסת את החשיפה האורגנית של פוסטים בדפים עסקיים כדי לעודד שימוש במערכת הפרסום. למרות הקשיים – האינטרנט הוא עדיין הפלטפורמה הזולה והאפקטיבית ביותר לפרסום ושיווק. להרים ידיים זאת לא אופציה ותסכול אינה תוכנית עבודה. הדרך לייצר ערך אמיתי וכלכלי מפעילות שיווקית באינטרנט היא על ידי הפנמה שמדובר בתהליך שנע בשני צירים – אחד קבוע ואחד משתנה. הציר הקבוע הוא ההשקעה בתוכן איכותי לאורך זמן ובבניית קהלים נאמנים ומדויקים שקל יותר להמיר ללקוחות (באתר האינטרנט, בפייסבוק, ביוטיוב בבלוג וכו’). זה צריך להיות חלק מובנה ב-SOP של העסק, מתוקצב לאורך זמן תוך הבנה שערכו של תוכן איכותי הוא מצטבר ובא לידי ביטוי לאט. עלות יצירת תוכן איכותי אינה זניחה והתוצאות מגיעות לאט, שתי סיבות עיקריות שבגינן בעלי עסקים מחפשים קיצורי דרך כמו רכישה מאסיבית של לינקים ותכנים סוג ב’ עבור אתר האינטרנט שלהם, או הפצצה של מודעות פייסבוק ללא מיקוד לקהלי יעד. פעולות שמניבות תנועה רבה אך לא איכותית שמניבה יחסי המרה זערוריים. הציר המשתנה הוא בזיהוי מגמות חדשות. למצוא את הדבר החם הבא. ותמיד יש את הדבר הבא. זיהוי של ערוצי שיווק חדשים והבנה מהירה של היכולות שלהם מאפשרים לייצר ערך גבוה בעלות נמוכה. כאן הפחד משחק תפקיד מכריע אצל בעלי העסקים. עסקים לא אוהבים להשקיע כסף במשהו שקשה עדיין לכמת את ערכו. הם תמיד יעדיפו שאחרים יעברו טבילת אש ואם זה טוב אז הם יצטרפו לחגיגה. במקרה זה, ככל שממתינים, יותר עסקים עושים שימוש בפלטפורמה החדשה והיא מפסיקה להיות חדשה ומדליקה, העלות שימוש בה עולה והתמורה יורדת.

תודה על פנייתך לחמ”ל עסקי לחברות ועסקים.
אחד מנציגי צוות קאסטומדיה ייצור עמך קשר בהקדם.

דילוג לתוכן