About us

הסיפור שלנו​

הסיפור שלנו​

בית קפה קטן בצפון הישן של תל אביב בשנת 2007. שני אנשים יושבים על כוס קפה וקורואסון שקדים ורוקמים חלומות; “ומה אם ניקח את הניסיון הרב שצברת בתחום התוכן והעיתונות ואת הידע העצום שצברתי כמנהל שיווק ופרסום – ונהפוך אותו למומחיות בשיווק דיגיטלי?”. כל העולם הזה היה אז בתחילת דרכו: האתרים היו בסיסיים, לא היו סמארטפונים ואפילו פייסבוק הייתה בחיתולים.

ההתחלה הייתה מאתגרת; מגזינים דיגיטליים (כאלה ש”מדפדפים” בהם במחשב), ניוזלטרים בסיסיים, ומשהו חדש באותה תקופה: פוסטים בפייסבוק וגוגל+ כשרוב הלקוחות כלל לא הבינו את העולם הזה ומערכת הפרסום עדיין לא הייתה קיימת (אח… איזו תפוצה אורגנית הייתה אז לכל פוסט!).

את החדרון הקטן ברחוב הארבעה, החלפנו במשרד בהרצליה פיתוח כשהצוות שגיבשנו החל להתרחב. את הניסיון שצברנו העשרנו בלימודי מכירות, שיווק ומתודות עסקיות. פיתחנו שפה שונה בתחום התוכן לצד שיטות עבודה מקוריות, וגייסנו רק את הלקוחות שרצינו. במרוצת השנים הרחבנו את תחומי הפעילות לרוב הזירה הדיגיטלית, והיום אנחנו למעשה יוצרים עבור הלקוחות שלנו את כלל הפעילות בדיגיטל – החל מהקמת כל הנכסים הדיגיטליים, דרך ניהול הפעילות והקמפיניים בסושיאל, וכלה ביח”צ ברשת, בניהול משברים ובפעילות גרילה מתוחכמת.

השליחות שלנו היא לסייע לעסקים לצמוח באמצעות הפעילות הדיגיטלית. אנחנו חיים, נושמים, מאמינים ויודעים שנוכחות חזקה בזירה הדיגיטלית עשויה להיות ההבדל בין מותג משגשג לעסק שבקושי מצליח “להרים את הראש מעל למים”.

הוגנות, שקיפות, הידע הרב שרכשנו עם השנים בתחומי השיווק והמכירות, הניסיון שצברנו יחד עם מאות הלקוחות שלנו לאורך הדרך, וצוות המקצוענים שגיבשנו סביבנו – הם הנכסים האמיתיים שלנו בעבודה עם הלקוחות שלנו.

אנחנו מאמינים באמת הפשוטה שמאחורי עבודה אינטנסיבית וחכמה. אנחנו מאמינים שלא צריך לכבול את הלקוחות בחוזים מסובכים עם תקופות התחייבות ארוכות, אלא להיות שם בזכות השינוי והתוצאות שאנחנו יוצרים. וזה עובד: יש לקוחות שאנחנו מלווים לאורך חמש, שבע, ואפילו 10 שנים, כאשר שיטות העבודה שפיתחנו והאסטרטגיה שאנחנו בונים לכל לקוח, מסייעות לנו לחדש את התכנים והחשיבה באופן שוטף – ולא לתת לפעילות של אף לקוח להגיע למצב של שחיקה.

אנחנו לא מסתפקים בלקוחות מרוצים – אנחנו רוצים לקוחות מעריצים. יש לנו כבר לא מעט כאלה – נשמח לתת לך לדבר איתם כדי לשמוע את הדברים ממקור ראשון.

שרון חכים

אשת התוכן המנוסה של החברה. זו שיודעת להוציא את כל הסיפורים הטובים – גם מלקוחות שחושבים שהם משעממים.​

יגאל שפילמן

המוח הדיגיטלי שמאחורי הפעילות. האיש שמניע את הלקוחות, המאסטר של המערכות, והאחד שמחבר את כל הקצוות.

רז כהן

האסטרטג של החברה. זה שמתכנן את הפעילות של כל הלקוחות, דואג שהם יאהבו את הדרך - לא פחות מאת התוצאות.

אביעד רייס

האיש שלנו לעבודות מיוחדות. להביא תוכן מהשטח? משימה מורכבת בעורף הדיגיטל? הוא כבר בעמדת זינוק על האופנוע.

אנה ברקוביץ'

אשת הברזל של קאסטומדיה. היא יודעת הכל, שולטת במערכות, ולעולם לא תצליחו לבלבל אותה עם העובדות.