Services

שיווק ופרסום בדיגיטל​

אוטומציה שיווקית

שלב ראשון: נעים להכיר

שלב ראשון: כדי שנוכל להצליח ביחד – אנחנו חייבים להכיר אותך טוב, להכיר את העסק שלך, את המוצרים, את המתחרים, את התוכניות שלך, החלומות שלך – ובעיקר: את תכנית השיווק שלך. חשוב לנו לדעת למה פתחת את העסק, מהם היעדים העסקיים שלך, באילו זירות מתקיימת/התקיימה פעילות עסקית, מהי שיטת ומודל המכירה של כל מוצר, להכיר את קהלי היעד, כיצד נראה מסע הלקוח של כל מוצר, מה לקוחות חושבים עליך כמותג, על המוצרים שלך, וכמובן – להכיר היטב את המתחרים שלך.

שלב שני: בונים יחד אסטרטגיה​

אחרי שהכרנו את העסק שלך ואת תקציב השיווק שעומד לרשותך, התעמקנו בתוכנית העסקית וביעדים שלך, ולמדנו את השוק של המוצרים או השירותים שלך – אנחנו בונים יחד את האסטרטגיה שתוביל את הפעילות הדיגיטלית שלך; את הקו המנחה של הפעילות, הזירות הרלוונטיות והמוצרים שבראש החץ העסקי.

שלב שלישי: יצירת התוכן הדיגיטלי ​​

זה המקום שבו פורטים את האסטרטגיה להקמת הנכסים הדיגיטליים הנדרשים (אתר, עמוד פייסבוק, קבוצת פייסבוק, אינסטגרם, דפי נחיתה) ויצירת הקמפיינים בזירות השונות (פייסבוק, אינסטגרם, גוגל וכו’) בהתאם לתכנון ולוחות הזמנים שקבענו מראש.

שלב רביעי: מתחילים לרוץ​​​

זהו השלב המרגש שבו אנחנו עולים לאוויר והפרסום מתחיל לעבוד. זה הזמן שלנו להתחיל להשפיע על הקהל שלך, לשדר לו את המסרים שאנחנו רוצים וללמוד את התגובות וההעדפות שלו. כאן זה המקום לפתוח את הראש, לצאת מהקופסה ולצאת מהקיבעון המחשבתי. הניסיון שלנו מלמד שאהדת הקהל עשויה להגיע דווקא מכיוונים לא צפויים – ואנחנו נבחן כל כיוון אפשרי.

שלב חמישי: אופטימיזציה וטקטיקה

היתרון הגדול של הזירה הדיגיטלית הוא היכולת להבין בזמן אמת מה עובד ומה לא. אנחנו בוחנים אילו תכנים ומודעות עובדים טוב יותר, מה גורם לקהל להגיב, לפעול, להתקשר או להשאיר פרטים. את כל התובנות הללו אנחנו מתרגמים לתהליך של שיפור מתמשך בביצועים, ולבחירת הטקטיקה הטובה ביותר להשגת תוצאות.

סושיאל

הרשתות החברתיות הן “כיכר העיר” של העידן החדש – כולם נמצאים בהן והכל קורה שם. מנהלי מותגים ובעלי עסקים מבינים שהם חייבים נוכחות ברשתות החברתיות, אבל לא כולם מבינים איך לעשות את זה נכון. נוכחות לא נכונה ברשתות החברתיות, או עמודי מותג לא מטופלים כראוי, לא רק שאינם תורמים לתדמית המותג – הם אף עשויים להסב לו נזק תדמיתי!

פעילות מותגית ברשתות חברתיות הן הרבה מעבר להעלאת תמונה מאירוע חברה, כתיבה של כמה פוסטים והקמת קמפיין. אם אין כאן אסטרטגיה ברורה שעל בסיסה בונים את המיתוג, את שפת העיצוב, את עולמות התוכן, את קהלי היעד, את תמהיל התכנים ואת הקו הפרסומי – אתם פשוט מפספסים. ובגדול.

הפעילות ברשתות החברתיות היא הפנים של המותג; הפוסטים הם איך שאתם נראים, הפרסומים משדרים את מה שאתם, והתגובות שלכם לגולשים ממחישות כמה ברצינות אתם מתייחסים ללקוחות. נראות המותג בסושיאל חייבת להיות חלק בלתי נפרד מהמיתוג ומהנראות הכללית של המותג – באונליין ובאופליין.

כמעט כל האנשים בעולם מבלים זמן רב ברשתות החברתיות; פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיק טוק, פינטרסט, לינקדאין, וואטסאפ, טלגרם, והרשימה עוד ארוכה. בתוך האנשים האלה נמצא גם הקהל שלכם. אנחנו יודעים להגיע אליו.

הקמה ותפעול של נכסים דיגיטליים

לעתים הוא רק חלון הראווה שמאפשר הצצה אל המותג או המוצר שלכם, ולפעמים הוא החנות כולה; אתר האינטרנט הוא הנכס החשוב ביותר של המותג שלכם בזירה הדיגיטלית; הוא המקום הראשון שאליו נכנס כל מי שמחפש מידע על המותג שלכם, המקום שבו הוא יתחיל לגבש את דעתו על המותג, וכאן הוא גם יקבל לרוב את ההחלטה כיצד לפעול – או במילים אחרות: אם לעשות אתכם עסקים.

פעילות מותגית ברשתות חברתיות הן הרבה מעבר להעלאת תמונה מאירוע חברה, כתיבה של כמה פוסטים והקמת קמפיין. אם אין כאן אסטרטגיה ברורה שעל בסיסה בונים את המיתוג, את שפת העיצוב, את עולמות התוכן, את קהלי היעד, את תמהיל התכנים ואת הקו הפרסומי – אתם פשוט מפספסים. ובגדול.

הפעילות ברשתות החברתיות היא הפנים של המותג; הפוסטים הם איך שאתם נראים, הפרסומים משדרים את מה שאתם, והתגובות שלכם לגולשים ממחישות כמה ברצינות אתם מתייחסים ללקוחות. נראות המותג בסושיאל חייבת להיות חלק בלתי נפרד מהמיתוג ומהנראות הכללית של המותג – באונליין ובאופליין.

כמעט כל האנשים בעולם מבלים זמן רב ברשתות החברתיות; פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיק טוק, פינטרסט, לינקדאין, וואטסאפ, טלגרם, והרשימה עוד ארוכה. בתוך האנשים האלה נמצא גם הקהל שלכם. אנחנו יודעים להגיע אליו.

הפלטפורמות של גוגל

שער הכניסה שמנווט כל אחד אל היעד הרלוונטי בעולם הדיגיטלי הוא תמנון שיווקי שאת מרבית היכולות שלו רוב האנשים לא מכירים; מעבר לכתף של מנוע החיפוש הקלאסי ומערכת הפרסום המוכרת, מסתתרות פלטפורמות מקצועיות שונות שניתן לעשות בהן שימוש חכם לצרכים של המותג שלכם; מדו”חות השואבים נתונים מרחבי הרשת, ועד זירות מקצועיות לתחומי מסחר שונים – גוגל זה הרבה יותר ממה שחשבתם…

קמפיינים

למרחב הדיגיטלי חוקי פרסום משלו; סף הגירוי הגבוה והחיים בתוך הפרעת קשב שבה העין מוצפת בהמון מידע, מותרים לנו בדיוק שניה וחצי כדי לתפוס את העין של קהל הלקוחות. אם במודעת פרינט, שלטי חוצות, או טלוויזיה אין יכולת אמיתית לשלוט בקהל היעד שאליו אנחנו מפרסמים – כאן שם המשחק הוא היכולת להגיע במדויק לקהל היעד הרלוונטי – וכך להגיע לתוצאות אופטימליות. אם ננסה להקביל את הדברים לעולם הישן – הקמפיין הוא כמו הדפסה של פליירים, כאשר הפלטפורמות הדיגיטליות מאפשרות לנו לשלוח בעצם באילו תיבות דואר נחלק אותם. קמפיין גרוע הוא כזה שאת כל הפליירים תשימו בתיבות דואר רנדומליות – זה מהלך שהופך את סיכויי ההצלחה לסטטיסטיים בלבד וחסרי הגיון כלכלי. לשים כל פלייר בתיבת דואר של לקוח פוטנציאלי באמת – זאת ההצלחה.

תכנון מסע לקוח​

כיצד נראה מסע הלקוח של כל מוצר שלכם? באילו זירות הלקוחות בודקים, מתייעצים ומקבלים המלצה אם לקנות או לא לקנות את המוצר שלכם? היכולת להתחקות אחר מסעות הלקוח של המוצרים שלכם, היא אבן דרך משמעותית מאוד בפעילות הדיגיטלית שלכם. ההבנה הזו היא שמאפשרת לקבל את ההחלטות הנכונות לגבי הפעילות בזירות השונות, לתת מענה לדילמות שעומדות בפני הלקוח המתעניין בצמתי קבלת ההחלטה, וליצור עבורו את הזדמנויות הרכישה בנקודות הזמן השונות.