Success Stories

סיפורי הצלחה

סיפורי הצלחה

מדי פעם אנחנו נתקלים בסיטואציות מיוחדות; כאלה שדורשות מאיתנו להיות יצירתיים אפילו יותר מבכל יום אחר. אלה נקודות הזמן שבהן אנחנו עוצרים רגע, חושבים איך אנחנו רותמים את כל הכלים והידע שברשותנו – ויוצרים פעילות חדשה, אחרת, יצירתית ופורצת דרך. בחלק גדול מהמקרים, אסור לנו לפרסם חלק משלבי הפעילות בגלל הרגישות של כל לקוח, אולם הצלחנו למצוא כמה דוגמאות קטנות שמהן תוכלו להתרשם לגבי קו החשיבה שלנו.

לנד רובר ישראל

לקראת הצגה של דגם חדש בעולם, חיפשנו רעיונות כיצד להשיג כמה שיותר מתעניינים לדגם החדש – במינימום תקציב. המועד היה עוד לפני החשיפה העולמית של הדגם (באותו שלב טרם נחשפה אפילו תמונה אחת שלו), ויותר מחצי שנה לפני מועד ההשקה הצפוי לישראל.

דרך הפעולה

לקראת הצגה של דגם חדש בעולם, חיפשנו רעיונות כיצד להשיג כמה שיותר מתעניינים לדגם החדש - במינימום תקציב. המועד היה עוד לפני החשיפה העולמית של הדגם (באותו שלב טרם נחשפה אפילו תמונה אחת שלו), ויותר מחצי שנה לפני מועד ההשקה הצפוי לישראל.

תוצאות

בעלות נמוכה מאוד גייסנו מאות מתעניינים שהתחברו לקבוצה הסודית, משם למעשה כל התקשורת שניהלנו איתם בוואטסאפ - הייתה ללא עלות כמובן. כ-28 אחוזים מהחברים בקבוצה נרשמו לנסיעת מבחן עוד לפני שהדגם החדש נחת בישראל! כשמתרגמים את זה למספרים – מדובר על עלות של פחות מ-5 שקלים להמרה (נסיעת מבחן), כאשר תוצאות של קמפיין לידים רגיל במקרה דומה הן פי 30-40!

מעבדות GIGI

התקבלה החלטה במחלקת השיווק של החברה לגייס כמה עשרות קוסמטיקאיות שמעוניינות במיתוג מחדש של הקליניקה שלהן עם שילוט וריהוט של GIGI.

דרך הפעולה

כדי להגיע לקהל ממוקד של קוסמטיקאיות פוטנציאליות, החלטנו ללכת על מהלך גרילה פשוט לסימון קהל; העלינו כתבה באתר תוכן לא ממותג בנושא "X דברים שכל קוסמטיקאית שרוצה להצליח חייבת לעשות" כשהמטרה היא שהנושא הוא כזה שימשוך רק קוסמטיקאיות רלוונטיות לכתבה. אחד האלמנטים שהוזכר בכתבה היה להיעזר במיתוג של חברה גדולה בעלת שם – מהלך חינמי שיכול לתרום להצלחת העסק. את הכתבה קידמנו דרך אאוטבריין בפלטפורמות נבחרות וסימנו בעזרתה כמה אלפי קוסמטיקאיות פוטנציאליות. לקהל המסומן העלינו קמפיין רימרקטינג שמציע מיתוג בחינם.

תוצאות

במקום לשפוך עשרות אלפי שקלים על קמפיין לקהל רחב כשכל המטרה היא להשיג פרטים של כמה עשרות קוסמטיקאיות רלוונטיות לפעילות, השקענו כ-3,000 שקלים במהלך שבו סימנו את הקהל הרלוונטי בשלב ראשון באמצעות תוכן ייעודי, וקמפיין רימרקטינג ממוקד על הקהל המסומן בשלב השני. התוצאה הייתה מצוינת ביחס של עלות-תועלת.

פרוריידינג

היכרות עם דינמיקת הלקוחות של החברה ושיטות העבודה המסורתיות אשר דורשות תקשורת יזומה עם לקוחות העבר ו”מכירה מחדש” של מגוון פעילויות החברה, הובילה אותנו לחפש דרכים חדשות לחיסכון בכוח אדם ושיפור גרף המכירות.

דרך הפעולה

הפתרון היה הקמת מערך אוטומציה שיווקית שתחתיו מוגדרים למעשה תהליכים רבים שמטרתם יצירת ערך גדול יותר ללקוחות הקצה, שיפור שירות הלקוחות ויצירה של "מכירות אוטומטיות" ללא צורך בהתערבות של איש המכירות. איך זה עובד? סדרה של "טריגרים" שכל אחד מהם מפעיל תהליך מסוים, כל תהליך מוביל לתוצאה מוגדרת מראש וממנה מתחיל תהליך נוסף. לדוגמה: לכל לקוח שמסיים הדרכה נשלחים מסרים מסוימים באופן אוטומטי, כל תגובה אפשרית שלו תתחיל תהליך נוסף (לדוגמה: משוב, המלצה, בקשה למידע נוסף וכו') שיוביל בתרחישים מסוימים גם ל-UPSALE ייחודי.

תוצאות

גם במקרה הזה, שימוש באוטומציה שיווקית יכול להגדיל את המכירות, ומה שיפה בכל הסיפור, זה שהתהליך עובד תמיד, אינו דורש התערבות חיצונית וחוסך עבודה לאנשי המכירות של החברה. זהו תהליך שנמצא בפיתוח מתמיד כאשר בכל פעם נוספים לו מהלכים חדשים שהתוצאה שלהם היא הגדלת שביעות הרצון של הלקוחות, שיפור השירות והגדלת המכירות – והכל, ללא הגדלה של משאבי החברה!