מדי פעם אנחנו נתקלים בסיטואציות מיוחדות; כאלה שדורשות מאיתנו להיות יצירתיים אפילו יותר מבכל יום אחר. אלה נקודות הזמן שבהן אנחנו עוצרים רגע, חושבים איך אנחנו רותמים את כל הכלים והידע שברשותנו – ויוצרים פעילות חדשה, אחרת, יצירתית ופורצת דרך. בחלק גדול מהמקרים, אסור לנו לפרסם חלק משלבי הפעילות בגלל הרגישות של כל לקוח, אולם הצלחנו למצוא כמה דוגמאות קטנות שמהן תוכלו להתרשם לגבי קו החשיבה שלנו.
לקראת הצגה של דגם חדש בעולם, חיפשנו רעיונות כיצד להשיג כמה שיותר מתעניינים לדגם החדש – במינימום תקציב. המועד היה עוד לפני החשיפה העולמית של הדגם (באותו שלב טרם נחשפה אפילו תמונה אחת שלו), ויותר מחצי שנה לפני מועד ההשקה הצפוי לישראל.
היכרות עם דינמיקת הלקוחות של החברה ושיטות העבודה המסורתיות אשר דורשות תקשורת יזומה עם לקוחות העבר ו”מכירה מחדש” של מגוון פעילויות החברה, הובילה אותנו לחפש דרכים חדשות לחיסכון בכוח אדם ושיפור גרף המכירות.
© 2020 כל הזכויות שמורות ל-CustoMedia
תודה על פנייתך לחמ”ל עסקי לחברות ועסקים.
אחד מנציגי צוות קאסטומדיה ייצור עמך קשר בהקדם.